Tuesday, September 28, 2010

Takaisin normi elämään

6b reittiä tavoittelemassa

Nyt voin varmaan sanoa että virallisesti olen palannut takaisin normaalin treenin pariin. Eilen olin 9.3km juoksulenkillä ja tänään luvassa kiipeilyä ja juoksulenkkiä.

Kiipeilystä täytyy taas hehkuttaa sen verran että 6a reitit ovat alkaneet sujua jo hyvin. Olen niin ylpeä itsestäni ja iloinen saavutuksistani. Aloitin kiipeilyn kesäkuussa 2010 ja olen jo 5c-6a tason kiipeilijä. Se on huima suoritus.

Pidän haasteista todella paljon ja haluan koetella minun rajojani aina silloin tällöin. Siis joka kerta kun käyn kiipeilyareenalla kokeilen 6b reittejä haastaakseni itseni ja joku päivä vielä nekin saavutan.

Ensi viikolla on tarkoitus aloittaa uinti lenkki kaverini kanssa. Tavoitteena on uida kerran viikossa. Siihen lisään 2-3krt seinäkiipeilyä ja 3-4krt juoksulenkkiä. Tällainen treeni olisi ohjelmassa seuraavat 4vko:

Ma - Uinti 1500-2500km / + mahdollisesti kevyt kuntosalitreeni
Ti - Juoksulenkki 10km
Ke - Seinäkiipeily
To - Juoksulenkki 10km
Pe - Seinäkiipeily
La - LEPO
Su - Juoksulenkki 15-20km

Suunnitteilla on myös 4vko:n ketoosidietti. Täytyy nyt vain vähän lueskella ja suunnitella ajankohtaa dietille hyvin. Tarkoitus on nähdä miten kehoni reagoi ketoositilaan ja pitää tarkkaa blogia dietin aikana tuntemuksista ym.

- Sara

No comments:

Post a Comment