Sunday, January 13, 2013

Olen taas vuoden vanhempi. Täytin 29- vuotta tällä viikolla ja Perjantaina pidin sitten pienet juhlat. Nykyään kun en ystäviä juuri näe niin ajattelin kutsua heidät koolle, ja toiveena minulla oli leikkiä ja pelata koko ilta. Näin kävikin. Sain lahjaksi yhdeltä ihanaiselta ystävältä Compatibility pelin, ja sen kimppuun kävimme Didin 'Arvaa kuka minä olen' - leikin jälkeen. Myöhemmin pelasimme vielä Alias partya, ja silloin tulikin minun sisäinen pelihirmu esille. hihi

Pelaaminen on vain niin hauskaa. Kaikenlaiset korttipelit, lautapelit ja arvauspelit jne jne ovat hauskoja. Minulla ja miehelläni ei ole paljon ystäviä jotka olisivat pelirakkaita, oli siis mukavaa päästä pelaamaan pitkästä aikaa.

Add caption
Torstaina minulle saapui tekstiviesti että minun nimellä odottaa paketti Latokasken Siwassa. Kovasti yritin muistella että mitä ihmettä olen mennyt tilaamaan ja sitten kun hain paketin minulle välähti, että ne ihanat Art 4 u:n sisustustarrat. Olen nyt sitten pari päivää niitä täällä teippaillut seinille. Harmi etten saanut niitä valmiiksi juhliini. Vielä on yksi teksti joka odottaa suojapaperin pois ottoa.

Keittiön seinälle laitoin ihanan tekstin ruskeassa ja hopeassa värissä: 


Having someone to love is FAMILY. Having some place to go is HOME. Having both is a BLESSING.

Olohuoneeseen tulee sitten siteerausta raamatusta. Ja pian sekin teksti täysin valmiina liimattuna seinällä.

'Husbands love your wives and be gentle with them. Wives be willing to serve your husbands. This is the right thing to do in following the Lord' - Col 3: 18-19


Tulevan viikon ohjelma:

Ma: Aamupv kiipeilyä, loppu pv opiskelua
Ti: Opiskelua päivällä ja 17.00- vierailua ystävän luona ja Afrotunti
Ke: Aamupv kiipeilyä, loppu pv opiskelua
To: Työpäivä päiväkodissa klo.08.15-15.55. Hiihtoa illalla
Pe: Aamupv opiskelua ja iltapv kiipeilyä
La: Hiihtoa
Su: Aamupv kiipeilyä ja klo.16.30- Ruotsinristeilylle


Ihanaa viikkoa kaikille!!
- Sara

8 comments:

  1. Paljon onnea!
    Tänään ja perjantaina campusta liidien päälle? 19:30-21:30.
    T. Aki H

    ReplyDelete
  2. Kiitos!
    Ja häh? Mitä tarkoitat 'campusta liidien päälle'?

    ReplyDelete
  3. Paljon onnea, Sara!
    Ja tsemppiä viikon treeneihin! :)
    Sekä hauskaa risteilyä!

    ReplyDelete
  4. Eka liidaamalla hyvät lämmöt ja sitte campustreenit siihen päälle. Varmaan perjantaina loppuillasta pääsen seuraavan kerran salmiksen boulderloosiin ottaa kierroksia. Googlaat parit campusvideot ni eiköhän homma selkene.

    ReplyDelete
  5. Aki- Olenkohan vähän väsynyt mä jotenkin ajattelin koko ajan jotain ihan muuta, mutta joo kyllähän mä campus treenin tiedän..mutta en harrastele sitä. Mutta kaippa sitä voisi tässä joku pv alkaa harrastelemaan.Hit-treeniä kyllä otteilla mutta campus liian vaikeaa.En sitten tiedä että onko se sama asia. hihi

    Nora- Kiitos. Hauskaa tulee kyllä! En malttaisi vain olla kaksi päivää kiipeilemättä.

    ReplyDelete
  6. Ootko menossa Salmikseen tänään?
    Ehkäpä törmätään siellä.

    ReplyDelete
  7. Aki- jo. Olen areenalla tänään lliilassa topissa ja harmaissa trikooissa klo.13.45-16.30.tule tervehtimään jos näet. ;-)

    ReplyDelete
  8. Pääsen vasta seiskan jälkeen. Koodaillaan joku toinen kerta.

    ReplyDelete