Thursday, May 30, 2013

Normaalin kokoinen ja painoinen nainen...

..olen minä InBodyn mukaan. Hyvin siis meni mittaus 24.5. päivä Staminatrainersilla.
Mulla oli kuulemma erinomaiset tulokset. Kaikki on kohdillaan niin kuin pitääkin. Vaikka vyötärö-lantio suhde viitearvon ylä-rajalla kerrottiin minulle ettei minun tarvitse siitä välittää sillä ulkoinen- että sisäinen rasva on minulla juuri niin kuin pitääkin. Voi olla kehon tyyppi syynä. Lihasmassaa mulla 9-16% enemmän kuin normaalilla pohjois-maisella naisella. Se oli odotettavissa. :-)
Rasva% yllätti ja paino yllätti. Pelkäsin nääs yli 25% rasvaprosenttia. Viimeksi kun multa mitattu nämä olin 55 kiloinen ja rasva% oli tuolloin vain 19. Mutta vaikka painoni on 61kg ja rasva 22% on se täysin normaalia. Voin olla tyytyväinen itseeni. Kai naisella nyt pitää jotain olla mistä ottaa kiinni? Valitettavasti mulla toistaiseksi on vielä hyvin näkyvät kahvat, ainakin valjaat pysyvät päällä! haha
 
Tässä tulokset:  

24.5.2013
Paino: 61.3
BMI: 23.8 (18.5-25.0)
Rasvaton massa: 47.3
Lihasmassa: 26.5 (21.0-25.7)
Rasvamassa: 14.0 (11.1-17.7)
Rasvaprosentti: 22.9 (18-28)
Vyötärö/lantiosuhde 0.85 (0.75 - 0.85)
Viskeriaalinen rasva: 43.5

Lihastasapaino:
Oikea käsi: 2.43
Vasen käsi: 2.43
Keskivartalo: 20.8
Oikea jalka: 7.32
Vasen jalka: 7.23

Kuitenkin elokuulle tavoitteena saada rasva% kahteenkymmppiin. Haluan reisi ja vatsa läskeistä eroon. Uskon kyllä, että se täysin mahdollista. Tästä siis vain eteenpäin.

Mieheni pyynnöstä, en laita mitään kehonkoostumus kuvia, vaikka niitä itselleni olenkin ottanut, jotta voin sitten nähdä muutosta paremmin. Sen sijaan kuvia vähän viimeiseltä viikolta mm. luokkalaisten kanssa keväänpäättäjäis piknikillä Suomenlinnassa ja semi-pitkän lenkin jälkeinen virkistävä hiki-kuva. hahah






Ja Chorroon viisi päivää jäljellä.  Tarvittavat lisä-kiipeily tavara hankinnat aloitettu ja pakkaus aloitettu.

Maanantaina hänkillä matchatessa käsiäni yhdellä otteella, hetkellisesti pidin kiinni oikean käden kahdella sormella kiinni otteesta, vihlasi taas siellä jännetuppi vammassa. Ei tainnut olla tarpeeksi vahva vielä. Kylmä- ja burana hoito heti aloitettu ja nyt en kiipeä ennen reissua, että saan sen mahdollisemman hyvään kuntoon reissulle. Taitaa tuommoiset jänne vammat kestää aikansa parantua, vaikka jo kaksi viikkoa kiivennyt kivutta todella hyvin.

- Sara

 

No comments:

Post a Comment