Wednesday, September 5, 2018

Kun aika on


Aikaa on vierähtänyt. On mennyt yli neljä vuotta siitä kun viimeksi kirjoitin tänne. Ja paljon on tapahtunut siinä ajassa. Olen nykyään muun muassa kahden tytön äiti. Esikoiseni syntyi joulukuun lopussa vuonna 2014, eli hän täyttää vuoden lopussa neljä vuotta. Kuopus syntyi tammikuussa tänä vuonna.

Opiskelut on opiskeltu. Kaksi ammattia taas lisää. Valmistuin sosionomi-diakoniksi Diak:sta vuonna 2016 sekä lastentarhanopettajaksi keväällä 2017. Yrittäjyys asiat ovat vieläkin tauolla ja vastaanotin diakonia viran yhdestä ruotsinkielisestä seurakunnasta kehä III:sen ulkopuolelta.

Tällä hetkellä olen äitiyslomalla, joka jatkuu lokakuun lopulta hoitovapaalla. Vielä mietiskelen koska palaisin töihin. Hinku on kova töihin taas mutta samalla kyllä nautin ihan eri tavalla kotona olosta tämän kuopuksen kanssa. Aika näyttää.

Kiloja on tullut lisää vaikka hurumycke ja en todellakaan ole enää samassa kunnossa kuin viimeisessä poustauksessani. Raskaus ja äitiys on kuitenkin opettanut minulle, että keho muuttuu elämän kuluessa, varsinkin kun tulee äidiksi, ja se saakin olla niin.

Ajattelin jatkaa taas tätä minun bloggaustani. Painopiste blogin aiheille onkin ruoka, treeni ja vanhemmuus: miten tasapainoittaa ja yhdistää nämä kaikki arjen keskellä.

Tervetuloa siis jälleen seuraamaan Saran (eli minun) feel-good blogia!

- Sara

No comments:

Post a Comment