Saturday, November 12, 2011

Tunnustuksia

Viikko taas hurahtanut ja olen viettänyt rauhallista Lauantaita ihan kotosalla.
Sain eilen influenssa rokotuksen joka nostatti lämmön ja vasen olkalihas ollut arka.

Illan olen viettänyt nauttien viinistä ja Little Bit of Heaven elokuvasta. Huomenna piti suunnata takaisin seinille mutta kaveri perui. No ei se haittaa sillä viikkooni onkin mahtunut jopa 3 aikaisempaa kiipeily kertaa jos viime viikon Sunnuntain lasketaan mukaan. Huomenna isän luokse Isän päivää viettämään ja sitten taas alku uudelle työviikolle.

Meet Miss Gloria
Didi haastoi minut viikkoja sitten tunnustamaan kahdeksan asiaa itsestäni. Yleisesti olen hyvin avoin ihminen niin en tiedä pystynkö mitään ennenkuulumattomia asioita kertoa. But here goes:


1. Sain kultsultani vuosia sitten virtahepo-pehmolelun jonka nimi on Gloria. En voi nukkua ilman häntä kainalossani ja hän seuraa mukanani matkoille.

2. Itken hyvin helposti surullisten ja romanttisien elokuvia katsellessa

3. Pelkään kuolemista koska vaikka uskon Jumalaan ja pelastukseeni niin pelkään etten ansaitse paikkaa taivaaseen.

4. Joskus minulla on erittäin paha omatunto kun olen syönyt paljon karkkia toivon salaa että kykenisin laittamaan sormet kurkkuun, onneksi en ole koskaan siihen pystynyt, saatika kokeillut.

Timmi mimmi se siinä

5. Ihailen timmejä, kauniita naisia.

6. Pelkään samaa kohtaloa joka minun äidilläni oli; kuolla SLE- sairauteen.

7. Minulla on kauhea kammo nielu kokeisiin/lääkärintarkistuksiin. Itken kuin lapsi kun minulta pitää ottaa nielu viljely.

8. Unelma työni olisi ammattiurheilija; treenata kokopäiväisesti ja saada siitä palkkaa. Ja/tai kotiäiti/wife

Minä haastan Pumpumin ja Terhin jakamaan kahdeksan tunnustusta meidän kanssa!

- Sara

1 comment:

  1. Oho, mulle toi rokotus ei oo koskaan nostanut kuumetta. Aina vain sen verran kipeä olkapää, ettei samana iltana viitsi mennä salille :)

    Kiitos haasteesta. Kelpaako vastaukseksi tämä postaus viime kuulta?
    http://pumpumkatti.blogspot.com/2011/10/tunnustushaaste.html

    ReplyDelete