Friday, July 23, 2010

Saran uusi feel-good blogi!

"When you feel good you look good"

Tervetuloa seuraamaan minun treeni/ravinto-blogiani!
Olen Koulutettu hieroja sekä FAF Personal Trainer ja ajattelin että pitäisin blogia minun "rajusta" elämästäni. Rajuahan se ei nyt periaatteessa ole mutta aktiivista. Hyörin ja pyörin siellä sun täällä, välillä töiden parissa ja välillä omien harrastuksien parissa kun ehdin.

Toimin kokopäiväisesti itsenäisenäyrittäjänä Espoossa. Minulla on oma hierontavastaanotto ja toimin myös Personal Trainerina. Työni on siis hyvin vaihtelevaa ja monipuolista. Rakastan sitä mitä teen. Minulle on tärkeää saada työskennellä erilaisten ihmisten kanssa ja se että voin auttaa heitä tavalla tai toisella on palkitsevaa.

8-vuotiaana aloitin yleisurheilun ja olen viettänyt suurimman osan elämästäni yleisurheillen. Olen kokeillut kaikenlaisia urheilulajeja (salibandy, käsipallo, jääpallo, uinti, karate,maantiepyöräily) mutta yleisurheilu vei sydämmeni. Harrastin kilpaurheilua kauan ja kilpailuhenki pihisee minussa vieläkin, mutta toistaiseksi en kilpaile, jos ei nyt Naisten Kymppiä lasketa eikä tulevaa Espoon 1/2 rantamaratonia.

Nykyään roikun seinissä kiipeillen, juosten pitkiä matkoja ja punttisalilla nostelemassa painoja. Tavoitteita minulla on monenlaisia sillä niitä pitää olla. Se on tärkeää kaikille mitä vaan sitten harrastaa. Pitäähän sitä olla jotain jota tavoitella ja odotella. Motivaatio pysyy sillä tavalla yllä ja jaksaa aina herätä joka aamu kun on jotain jonka perään tekee työtä.
Tässä tavoitteeni vuodella 2010 on:

- Juosta 10km 40min
- Paino 55kg
- Vyötärö 65cm
- Kokeilla Triathlonia
- Ylläpitää lihasvoimani
- Päästä maaliin Espoon 1/2 maratonilla Syyskuussa

Mottoni on "When you feel good, you look good" on suuri osa elämääni. Kun tunnen itseni onnelliseksi ja hyväksi niin näytän myös hyvältä. Olet vastuussa omasta elämästäsi, omasta kehostasi ja onnestasi. Tee itsellesi palvelus; pidä huoli että joka päivä pidät huolta itsestäsi!

- Sara

No comments:

Post a Comment