Friday, November 19, 2010

Nautintoja

Uusin Harry Potter leffa käyty katsomassa suhteellisen ison Makuuni irtokarkkipussin kera. Hyvä leffa oli, hauska kerrassaan mutta vähän liian vähän itse aktionia minun makuuni.

Kaksi lepo päivää takana mutta tänään on taas lenkkeilty, ja tietenkin joka päivä olen suorittanut burpeet. Huomenna on taas vuorossa kiipeilyä Areenalla.

Olen muuten löytänyt ihan älyttömän hyvän uuden proteiinijauheen. Charlotte Perrellin Fit & Smart proteiinijauhe on siis niin hyvää että ei ole sanoja kuvaillakkaan kuinka hyvää. Siinä on oma mielikuvituksesi rajana mitä voit jauheella tehdä. Itse ostin suklaan makuisen, siis muista mauista minulla ei ole kokemusta mutta suosittelen ainakin hänen suklaa proteiinijauhetta. Kun olen tämän syönyt loppuun kokeilen varmaankin niitä muita makuja, voin sitten niistä kertoa mielipiteeni.

Hyvää viikonloppua kaikille! Ihana kuin talvi vihdoin tuli, kesä tulee siten nopeammin taas.

60-pv:n burpee haaste

18pv: suoritettu

- Sara

No comments:

Post a Comment