Friday, July 1, 2011

Bussia odotellessa

Olin ns. vapaalla töistä Keskiviikkona ja Torstaina. Hoidin siskontyttöä, siis vapaa aikaa ei sinäänsä lasten hoidossa ole. Ja nyt kauhea väsy päällä kun en ole itse niin hyvin nukkunut. Korkeasaaressa käytiin Keskiviikkona ja Torstaina vietettiin suurin osa ajasta rannalla vedessä pulikoimassa. Illalla kun tyttö lähti takaisin kotiin pääsin itse kiikkumaan seinille.

Koti matkalla sain muistutuksen siitä kuinka ihanaa on että on oma auto. Olin pitkästä aikaa julkisilla liikenteessä ja opin kantapään kautta että on pakko seistä pysäkin varrella ja töllöttää maantietä että koska se bussi tulee. Missasin nimittäin kaksi bussia ja jouduin odottamaan ihan liian pitkään päästäkseni kotiin. Oma vika oli että missasin sen, koska räpsin kuvia itsestäni kun tuli liian tylsää odotella. Sitten kun nostin katseeni niin näin vain takamuksen bussista jonka minun piti ottaa.

Lohduksi bussinkuljettaja luuli minua lapseksi ja yritti veloittaa minulta lapsi lippua. Minä tietenkin vedin kunnon nauruksi siinä ja töräytin että 'en kai minä nyt niin nuorelta näytä?'. Kaippa minä tuossa kuvassa aika nuorelta näytän reppuni ja lippalakkini tykö?


Tässä minä kai en ihan lapselta näytä sentään?










- Sara


No comments:

Post a Comment