Monday, February 18, 2013

Treenit...

..sujuu hyvin. Joka toinen päivä olen ollut pk-treenejä vetämässä kiipeilyareenalla. Nyt kolmas viikko käynnissä ja kaksi viikkoa vielä sen jälkeen jäljellä. Sitten pääseekin jo vihdoin BOULDEROIMAAN. Wohoo 

  
Pari kertaa olen pk-treenin lisäksi hassutellut ja kiivennyt mitä lystäsi, mutta muuten pysytellyt ohjelmassa. Vihdoinkin tuli se puhdas 6a liidi nousu, vaikka jo monta kertaa aikaisemmin miltein puhtaasti liidattu 6a:ta.

Ilon huuto!!
Tavoitteenahan kuitenkin valmennuksessa minulla on saada minun liidi grade mätsäämään minun ylä-köysi ja boulderi gradeen, siis 6b. 



Ensi viikolla Klätterverketiin Tukholmaan kiipeämään. Wohoo Odotan niin, siellä revitellään..ja vois jopa sitä 6b:tä lähteä kokeilemaan. hihi

- Sara

No comments:

Post a Comment