Thursday, August 30, 2012

Takaisin koulunpenkille

Olen palannut opiskelun pariin. Olen ollut työelämässä vuodesta 2005 ja nyt oli sitten aika hankkia vielä yksi koulutus ennen kun perhettä ruvemme kasvattamaan.

Olen aloittanut opiskelut Diakonian Ammattikorkeakoulussa sosionomi linjalla. Tarkoitus tässä on kuitenkin siirtyä sosionomi-diakoni linjalle. Suuntaua siis kirkon puolelle.

Opiskelija tyttönen
Olin unohtanut minkälaista on opiskella. Ajattelin vain niitä kaikki ihania etuja jota opiskelijana saa. Ei tämä alku kuitenkaan ole ollut niinkään ihanaa.

Hauskat opettajat, ja mukavat opiskelutoverit mutta se työmäärä mitä meille on annettu on aikamoinen. Yksi tehtävä toisen jälkeen koko ajan sekä lisää luettavaa saamme koko ajan.

Koulun ensimmäisenä opiskelu viikkona en ehtinyt juuri treenaamaan. Tällä viikolla jo vähän paremmin. Tänään palasin liidin pariin tuolla sisä-seinillä.

Eilen olin juoksulenkillä ja sain huomata että selkäni ärtyy nykyisin jopa hitaasta lenkistä. Näyttää siltä että joudun ehkä jättämään juoksulenkit toisille juoksettavaksi. Masentavaa. Olen jo kaksi kertaa elämässäni joutunut luopumaan rakkaasta liikunta lajista. Tämä olisi sitten se 'kolmas toden sanoo'.

No..voisihan sitä vielä parit lenkit vetää ja ihan tahallisen hitaasti, katsoen josko selkä kestäisi 8-9min/km vauhtia.

Huomenna kalliolle ja sitten viikonloppuna opiskelua!
Ihanaa viikonloppua kaikille.

- Sara

No comments:

Post a Comment