Monday, October 8, 2012

Vaikka...

en ole ollut aktiivinen kirjoittaja niin olen kyllä ollut aktiivinen kiipeilijä.
Boulderoimassa ole käynyt taas vähän ahkerammin ja liidiin olen päässyt taas kiinni.
Kovasti yritän pakoittaa itseäni liidaamaan oman mukavuus tason ylä-puolella ja olen mielestäni onnistunut siinä aika hyvin. Lukuunottamatta pelkoni Salmisaaren kisaseinää kohden.


 

 

 

 

Nyt minulla on valitettavasti liikunnasta taukoa meneillä koska flunssa iski. Mutta toivon että Perjantaihin mennessä olisin terve koska on luvassa kiipeily täytteinen viikonloppu.

Ensin Perjantaina suunnataan kaveri porukalla Konalan Caveen boulderoimaan, josta samalla porukalla yhden ystävän luokse 'Vertical Sailing' leffaa katsomaan nyyttikestien merkeissä. Hyvä startti kiipeily viikonlopulle. Seuraavana päivänä nimittäin Helsinki Adventure Night. Odotan innolla.

Until then, minä lepäilen!

- Sara

No comments:

Post a Comment