Wednesday, May 2, 2012

Tämä hiljaisuus

Voi jatkua. Minun Mac koneeni tilttasi ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen. Olen koneeton ja huomaan nyt kuinka kiinni olen ollut koneessani ja internetissä. Ehkä tarkoitus on nyt oppia olla ilman konetta tai ainakin oppia vähentämään internetin käyttöä. Anyway, vappu tuli ja meni. Minulla oli pitkä viikonloppu lomaa töistä. Ennen lomaa oli kiipeily valmennuksen viimeinen yhteinen treeni ja liidailimme kunnolla. Sain muistoksi kuvia ja jopa videolle yhden mukavan tippumisen. En saa nyt kuvia taikka videoita puhelimen kautta ladattua. Ne tulevat myöhemmin. Sen sanon että olen niin iloinen ja ylpeä että olen päässyt yli liidaus pelkoni, tai periaatteessa tippumisen pelon. Minut on laitettu liidaamaan 6a-6b reittejä ja niistä olen automaattisesti tippunut ja se on kyllä oikeasti auttanut. En oikeastaan pelkää enää. Tunnustan kuitenkin että varmaan tulee vastaan vielä pelkoja mutta toistaiseksi osaan nauttia liidauksesta!! Hyvää viikkoa kaikille.

No comments:

Post a Comment