Thursday, November 24, 2011

Voimaa voimaa

Eilen ja tänään olin sitten seinillä rehkimässä.
Otin eilen liian kovat treenit kun unohdin että tänäänkin piti myös kiikkua. No mutta otetaan tämä viikko sitten voima viikkona. Ei haittaa. Nyt taas pari päivää lepoa ennen viikon kolmatta kiipeily kertaa.

Eilen oli aika hupaisaa kun yhtä suhteellisen vaikeaa reittiä yritin kiivetä. Vaikein kohta oli reitin ihan alussa. Varmaan kymmenen minuuttia hypin, rehkin, käänsin ja väänsin kunnes yksi ulkopuolinen nainen tuli pohtimaan asiaa kanssani ja kekkasi aika nopsasti miten kohdan mennä.

Hänen näytettyä minulle miten hän sen menisi kokeilin heti perään ja siinähän se. Ei se ollut yhtään vaikea kohta kun hiffasi miten sen mennä. Yleensä monisssa reiteissä se juuri noin menee. Ensin tekee asiasta todella vaikean kunnes välähtää valo päässä että NÄIN. Joskus se vain kestää vähän kauemmin. Minua tosiaan nauratti se että rehkin monta minuuttia ja ei mitään tulosta sitten toinen tulee ja tempaisee sen heti. Noh, olen iloinen että sain apua, koska reitti sitten avautui minulle heti ja kipaisin sen ylös.

Tänään sitten kiikut oli aikalailla yhtä rankat. Sen takiakin koska eilisestä kipeät lihakset. Ystävän kanssa miksailtiin liidausta ja ylä-köysittelyä. Kokeilin jopa liidata yhtä 6b+ mutta kantti ei sitten loppujenlopuksi kestänyt. Ehkä ensi kerralla!!

Over and out, nyt syömään ja nukkumaan!!

- Sara

No comments:

Post a Comment