Wednesday, June 22, 2011

Parhaat aamut alkavat auringon noustessa


Olen rakastunut. Olen löytänyt ihanan tavan aloittaa päiväni.

Kyani Sunrise on Alaskan villimustikasta tehty ihana täyteläinen mehu. Kyani Sunrise on antioxidantti pommi, sisältäen concord-rypäleitä, punaisia vadelmia, mustikoita, granaattiomenia, aloe veraa, nonia, karpaloa, goji-marjoja viinirypäleiden siemeniä ja mehiläisten siitepölyä.

Kerro miten sinä aloitat päiväsi. Kolme nopeinta saavat yhden pussillisen maistiaisiksi!!


- Sara

10 comments:

  1. Ehdottomasti kahvia! Sitte luonnonjogurttia ja sinne sekaan mysliä (se on joku bran-mysli missä on vaan hiutaleita, ei marjoja), sitte puolikas omppu pilkottuna (tai tuoretta ananasta, kesemmällä varmaan mansikoita), jos on niin pakastemustikoita ja sitten raakakaakaoo siihen päälle. Mmmmmm.

    ReplyDelete
  2. Mulla on melkeen sama setti ku Sinillä :D Kahvi, maustamaton jogurtti (mieluiten luomu) ja mysliä.

    ReplyDelete
  3. Ehdottomasti ruisleipää kera levitettävän vuohenjuuston ja päälle vino pino leikkelettä :). Ja juomaksi kevyt kolaa (kyllä, juon kolaa heti aamulla, mutta se on se mun "kahvi" :) ).

    ReplyDelete
  4. Sini ja Jaana laitatteko minulle s-postitse (sara@fitness-consulting.fi) teidän osoitteet minne voin postittaa tuote kappaleen niin saatte maistiaiset!!

    ReplyDelete
  5. Sini- Sinun aamiaisesi kuulostaa ihanalta!! Voisit ajatella lisätä vähän enemmän proteiinia aamiaiseesi niin sitten se olisi priima, esim. maitorahkaa jogurtin sekaan tai ihan maustamatonta heraproteiinijauhetta.

    Outi- Sama neuvo sinulle! Proteiini auttaa jaksamaan lounaaseen asti ilman että väsyy paljon.

    Jaana- Kolajuoma saa nenäni nyrpistymään.Oletko yrittänyt löytää jonkun muun vähän paremman vaihtoehdon aamujuomallesi? Vuohenjuusto on hyvän makuinen, mutta ei yhtä proteiinirikas kun toiset juustot. Voisiko aamiaisestasi löytyä tulevaisuudessa jotain vihreätä tai marjaista?

    ReplyDelete
  6. Kuulostaa tehokkaalta aamunaloittajalta tuo juoma. Oma aamu lähtee käyntiin kaurapuurolla, johon sekoitan reajuustoa ja mehukeittoa. Kahvia tulee juotua varmaan suositeltua enemmän.. :/

    ReplyDelete
  7. Didi- Sinullakin hyvän kuuloinen aamiainen. Kaurapuuro on Suomalaisen makuun. Oletko koskaan kokeillut vaihtelun vuoksi tehdä ruis-kaurapuuroa?

    ReplyDelete
  8. Joo oon, välillä teen 50-50 .. ja välillä ihan kokonaan ruispuuroa. Nyt vaan käytän tuon Eloveenan loppuun :)

    ReplyDelete
  9. Aamiaisessani, minulla on kolme munakokkeleita kera pinaattia ja sipuleita. Joskus kera fetajuustoa. Vai minulla on tavallinen jogurttia kera mustikoita, kopraa, ja saksanpähkinöitä.

    Kuinka paljon mehu maksaa?

    ReplyDelete
  10. Kyani Sunrise juoman hinta on USD$48.00 per 30 x 30ml pakkaus

    Sitä voi tilata suoraan heidän kotisivuilta

    https://www.kyani.net/public/eu/en/join/customer

    Tai minun kauttani!

    ReplyDelete