Monday, October 25, 2010

Salille kimpassa

Lenkillä salilla, sateeseen vaikea lähteä


Salikausi pikku hiljaa aloitettu. Tosin olen enimmäkseen ollut juoksemassa matolla sekä vatsalihas liikkeitä tehnyt.

Ystävän kanssa on kiva mennä yhdessä salille. Tehdä lämppäri yhdessä rupatellen, sitten minä juoksen ja kaveri tekee ohjelmansa. Loppu päässä temme yhdessä vatsalihas rääkin ja loppu veryttelyn.

Olisi nyt tarkoitus 2vko katsoa aika tarkasti mitä syön kun läskiä on nyt liikaa varastoitunut tähän kehooni, ja se ei tee tästä kiipeily harrastuksestani mitenkään helpompaa.

Mitä kevyempi on sitä helpompaa on periaatteessa kiivetä. Tämä EI tarkoita sitä että painavammat tai isommat ihmiset eivät voisi kiipeillä. Itse asiassa kiipeily on todella hyvä kehoa muokkaava ja kiinteyttävä laji.

Tänään olin ystävän kanssa kävelylenkillä, raitis ilma on päivittäin tärkeää mutta valitettavasti jää minulle hyvin vähäiseksi. Olisi hyvä jos olisi aina joku joka patistaisi minut ulos, edes puoleksi tunniksi. Koirahan auttaisi varmaan mutta ne ovat aivan liian aikaavieviä ja en voi tällä hetkellä sitoutua sellaiseen elämän projektiin.

Huomenna odottaa seinät taas, lisää lihaskipua olkavarsiin. Auts...hierottavaksikin pitäisi ehtiä.

Uusi venytysliike; minä edellä, sinä perässä!
 
Jalat suorana, kantapäät lattiassa.
Laita toinen jalka poikittain käsiesi ja jalkojesi väliin.


Koukista takimmainen jalka. Tunne venytys pakarassa.
Edestäpäin katsottuna


- Sara

No comments:

Post a Comment