Sunday, September 11, 2011

Muutto hommissa


Olen muuttamassa nyt Syyskuun aikana isompaan kämppään ja yhteen mieheni kanssa, vihdoin. Saimme mieheni kanssa kolmion 78m2. Siis isoon asuntoon muutetaan, olen innoissani. Myöskin vihdoin se pieni kanikin mahtuisi seuraksi! :D

Kirjat, DVD:eet, CD:eet ja kengät olen jo pakannut. Ne tuossa kuvassa näkyvät. Minua helpottaa se että senkun kannan tavarat viidenteen kerrokseen ja se siinä. Mies muuttaa toisesta kaupungin osasta mutta minä vain saman rapun sisällä.

Haballe kyllä tulee treeniä. Painavimmat tavarat minulla ovat sohvat, sängky, kirjahylly, pesukone ja kaksi Ikean komeroa. JA PIANO!! Sille yritänkin löytää suht edulliset ammatti siirtäjät. Muistan että oli vaikeaa jo saada nelin miehin se piano siirrettyä pakusta mun kämppään saatika sitten kierre portaita viidenteen kerrokseen, joo EI!

Nyt Sunnuntain ohjelmassa kiipeilyä ystävän kanssa jonka jälkeen suoraan noin 10km juoksulenkille. Ulkona on ihana sää, nauttikaa siitä!

- Sara

1 comment:

  1. 10 km .. olikin 14 km :D Mä en oo ollut aikoihin näin nääntynyt.

    ReplyDelete