Wednesday, December 28, 2011

Juokse juokse

Juoksua ja kiipeilyä ohjelmassa


Tänään olin kevyellä, palauttavalla juoksu lenkkillä. Eilen vedin 5km intervalli juoksua ja keho oli jo entuudestaan Maanantain BodyRock treenin jälkeen kipeä.

6km lyhyt palauttava
Tänään seinilläkin pysyttäydyin ihan tarkoituksella helpolla tasolla. Tosin parit uudet helpot reitit olivatkin turhan vaikeita. Ehkä joulu tauko vähän sekoitti minun hyvään vauhtiin päässeet kiipeilyt.
Tänään myös ihan vain ylä-köysittelimme. Perjantaina seuraavan kerran seinille taas, ja varmaan tiedossa ala-köysittelyä. Ihan hyvä olisi yrittää puskea nyt liidauksessakin sen karmivan kulmakiven yli, siis tippumis pelon yli ja pakosti vain vetää 6a-6b tason reittejä.

HCR 2012 - here i come! 
Nyt olen ilmoittanut itseni sinne. 5.5.2012 tämä typy pyrkii nyt sitten parempaan aikaan taas kuin viime vuonna. Tämä ilmoittautuminen on hyvä motivaattori, tietää että on maksanut ja nyt on pakko treenata. Koska mä olen kyllä niin kilpa ihminen etten voi mennä juoksemaan ihan vain huvikseen vain kun mennään niin mennään kunnolla ja tehdään parhaamme.
 
- Sara

No comments:

Post a Comment