Monday, April 11, 2011

Lihomassa anoppilassa

Nigerialasta ruokaa; friteerattua plantain, kanaa ja jollof rice

Kuudetta päivää täällä Lontoossa, lihomassa anoppilassa.
Kun ei ole kotona huomaa omat ruoka tapansa todella hyvin ja mikä on itsellensä tärkeää.
Minulla on ikävä salaattia, hedelmiä, marjoja. Yllä olevasta kuvasta näkee miten tänään aloitin päiväni.

Tällä reissulla olen kerran syönyt yhden omenan ja banaanin,
ja tämä vain sen takia että itse ostin kaupasta kun anoppi ei ollut mukana. Mukaani lähti kaupasta myös mini porkkanoita ja luumuja.

Suurimman osan ajasta minun tosin pitää tyytyä ja hyväksyä se ruoka mitä minulle tarjotaan. En voi ryhtyä pikku tarkaksi. Olen täällä kuitenkin vain 8 päivää, ja varmasti paino nousee vaikka olen lenkkeillyt melkein joka aamu.

- Sara

No comments:

Post a Comment