Tuesday, January 7, 2014

Pakko pullaa...

Blogista on tullut haamu sekä pakko pullaa. Olen täten päättänyt mennä tämän blogin kanssa HIATUKSELLE aka. tauolle. Olen pohdiskellut miksi kirjoitan, itselleni vai lukijoille. Olen tullut siihen tulokseen, että tämän blogin tarkoitus ihan alku perin oli tietenkin yrittäjyyden tukeminen, mutta yrittäjyyden loputtua kirjoitin lukijoille ja, että hain vuorovaikutusta lukijoiden kanssa, sitä ei kuitenkaan valitettavasti suurimmaksi osaksi ajasta syntynyt.

Internetissä on liian paljon liikunta ja terveys- blogeja ja ns. "kilpailu" kuka saa eniten näkyvyyttä ja aktiivisuutta on kova. Minä en halua hukkua massan joukkoon. Miksi minä tuhlaisin aikaa blogin ylläpitämiseen jos en siitä saa mitään vastinetta, siis vastakaikua lukijoilta. Mielestäni oikeassa elämässä niin kuin virtuaalisessa maailmassa vuorovaikutus ja yhteys ihmisiin on tärkeä, se on syy kommunikaatiolle, joko se oli sanallista, kuvallista tai virtuaalista.

Näihin sanoihin jätän bloggauksen tältä osin ainakin tähän. Kiitos heille jotka ovat jaksaneet lukea ja kommentoida. Tässä vähän kuva kollaasia sekä pari videota joulusta ja mitä nyt tässä viime aikoina on treenin, kodin ja ravinnon puolella on tapahtunut.



Tutustunut ystävän rottis pentuun. IHANA

Olin lehdessä

Tein piipaa-synttäri kakku ystävän lapselle




Olin työharjoittelussa asukastalolla 7-viikkoa. Joulutunnelmia

Nigerian tulevaisuus jäällä?
Menossa takaisin sisäseinille miltein 7kk tauon jälkeen ja innoissani katselin kiipeily kuvia ennen lähtöni
Tein prinsessa synttäri kakun kummitytölleni
Kummityttö 6-v ja minä
Takaisin Salmisaaren seinillä
Leivoin joulu kakun kiitokseksi Areenan väelle
Ensimmäiset tekemäni villasukat. Olen hullaantunut neulomiseen

Toivottaen hyvää uutta vuotta!!

Uutta kylppäriin
Sain vihdoin taulut ja peilin seinälle

Mieheni osti minulle Beastmaster 1000 kolmekymppis-lahjaksi

Kovaa treeniä
 Minä ja ystäväni aloimme treenaamaan Flowparkin vaikemman reitin saavuttamiseksi. Minä se joka en osaa, ja ystäväni se joka osaa. SAA NAURAA




Treenit kuitenkin jatkuvat niin kuin normaalisti, siis kiipeilyn, lenkkeilyn ja zwow HIT-treenin parissa. Kiipeilyssä pk-kausi pian alkamassa ja Beastmasterin kun sain lisään nyt alkuun kerran viikossa sitä. Täytyy vain tutustua treeniohjeisiin, Beastmaster appi ladattu iPhonelle niin se ainakin varmasti auttaa.

Hyvää ja menestyksellistä vuotta 2014 kaikille!! Nähdään seinillä, tai kun palaan tänne.

- Sara

No comments:

Post a Comment